+421 221 025 223

Najčastejšie otázky

Otázky

  1. Kedy môžem očakávať objednaný tovar?
  2. V ktorých mestách sa dá tovar prevziať osobne?
  3. Čo mám robiť keď mi nesadne veľkosť trička?
  4. Nedarí sa mi objednať tovar cez váš internetový obchod, čo mám robiť?
  5. Chcem si objednať tričko, ale nie je na sklade. Čo mám robiť?
  6. Kde nájdem tabuľku veľkostí?
  7. Z akého materiálu sú vaše tričká?
  8. Chcel by som vrátiť tovar a dostať späť svoje peniaze, je to možné?
  9. Akým spôsobom u vás môžem zaplatiť za svoju objednávku?
  10. Aká je adresa sídla Trikator.sk?
  11. Aká je cena poštovného?
  12. Zaplatím rovnaké poštovné pri objednaní viac kusov tovaru?
  13. Aká je záruka na váš tovar?
  14. Nenašiel som odpoveď na moju otázku.

Odpovede

  1. Kedy môžem očakávať objednaný tovar?

    Objednávky prijaté v pracovný deň do 13:00 expedujeme ešte v ten istý deň a nasledujúci pracovný deň je doručíme na akékoľvek miesto v SR. Doručenie teda trvá 24-48 hodín v pracovné dni. Na Slovensko, cez Slovenskú poštu, je dodacia lehota spravidla 3-5 pracovných dní. V prípade využitia vyzdvihnutia objednávky cez pobočku HeurekaPoint Bratislava je doba dodania len 24 hodín (v pracovný deň). Ber, prosím, na vedomie, že v prípade platby prevodom sme nútení s odoslaním objednávky čakať do doby, než prijmeme tvoju platbu. O odoslaní tovaru informujeme emailom a SMS na tvoj mobilný telefón.

  2. V ktorých mestách sa dá tovar prevziať osobne?

    V súčasnosti ponúkame len Bratislavu pre osobný odber tovaru. Pri osobnom odbere môžeš ušetriť až 7,10 € na poštovnom! Viac informácií o možnostiach a cenách osobného prevzatia nájdeš na www.trikator.sk/doprava-a-platba.

  3. Čo mám robiť keď mi nesadne veľkosť trička?

    V balíčku od nás nájdeš faktúru, ktorej druhá strana slúži ako reklamačný formulár. Tento formulár stačí vyplniť, a spolu s tovarom, ktoré chceš vymeniť, poslať späť na našu adresu, o zvyšok sa už postaráme. Balíček pošli obyčajne alebo odporúčané, nikdy však na dobierku! Takéto balíky neprijmeme a pošleme späť. Poštovné smerom k tebe pri reklamácii hradíme my.

  4. Nedarí sa mi objednať tovar cez váš internetový obchod, čo mám robiť?

    Narazil si na problém počas objednávkového procesu a nevieš si rady? Nie je nič jednoduchšie ako nás kontaktovať . Radi ti s objednaním pomôžeme.

  5. Chcem si objednať tričko, ale nie je na sklade. Čo mám robiť?

    Čas od času sa môže stať, že vďaka zvýšenému záujmu, vás zákazníkov, niektorý produkt vypredáme. V tomto prípade vždy zverejníme predpokladaný dátum opätovného naskladnenia tričiek na stránke konkrétneho produktu. Stačí si nastaviť stráženie (odkaz Nie je tvoje tričko na sklade pod výberom veľkostí) a ak tvoje tričko naskladníme, budeme ťa informovať :-)

  6. Kde nájdem tabuľku veľkostí?

    Tabuľku veľkostí nájdeš na www.trikator.sk/velkosti a na každej stránke s tričkom priamo nad výberom veľkostí.

  7. Z akého materiálu sú vaše tričká?

    Naše tričká sú vyrobené iba z kvalitnej 100% bavlny. Materiál je prírodný, zdravotne nezávadný a trvanlivý. Bavlna je predpraná a nemá teda tendenciu meniť veľkosť počas postupného prania.

  8. Chcel by som vrátiť tovar a dostať späť svoje peniaze, je to možné?

    Určite. U nás máš na vrátenie tovaru celých 30 dní.

    Chápeme, že nie vždy musí tovar zodpovedať tvojej predstave, predsa len sa jedná o nákup po internete. Nech už je dôvod vrátenia tovaru akýkoľvek, žiadny strach, peniaze ti vrátime! Stačí zaslať tovar späť na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdeš na druhej strane dodanej faktúry. Tovar môžeš vrátiť do 30 dní od jeho nákupu, musí byť nenosený a nepoškodený. Peniaze ti budú vrátené na tvoj bankový účet.

  9. Akým spôsobom u vás môžem zaplatiť za svoju objednávku?

    V súčasnosti je možné platiť na dobierku (poštárovi pri preberaní balíčka), alebo prevodom na náš bankový účet.

  10. Aká je adresa sídla Trikator.sk?

    TRIKATOR.CZ s.r.o.
    Žirovnická 3133/6
    106 00 Praha 10, ČR
  11. Aká je cena poštovného?

    Cena poštovného začína na 1,49 €. Všetky ceny poštovného a možnosti prepravy nájdeš na stránke www.trikator.sk/doprava-a-platba

  12. Zaplatím rovnaké poštovné pri objednaní viac kusov tovaru?

    Samozrejme! Či už si objednáš jedno alebo sto tričiek, vždy zaplatíš iba jedno poštovné, vychádzajúce z nášho cenníka. Navyše pri objednávke nad 100 € (bez poštovného) máš poštovné úplne zadarmo!

  13. Aká je záruka na váš tovar?

    Na všetok nami ponúkaný tovar sa vzťahuje záruka 2 roky.

  14. Nenašiel som odpoveď na moju otázku.

    Nenašiel si odpoveď? Radi ti poradíme na emailu alebo telefonicky. Stačí nás kontaktovať.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace